Jak prowadzić profil na Facebook? Przeczytaj poradnik #DobraRada, który stworzyliśmy z myślą o wszystkich osobach i przedsiębiorcach stawiających pierwsze kroki w świecie profili społecznościowych. Nie wiesz jak zacząć? Tutaj znajdziesz podpowiedzi! Na pierwszy rzut idzie pięć obowiązkowych punktów! Przeczytaj i wprowadź je na swoich profilach, a pierwsze kroki będziecie mieć za sobą ?
- Posiadasz firmę i chcesz się wypromować? Oferujesz unikatowe usługi i chciałbyś pokazać je światu? Sprzedajesz oryginalne produkty, które wyróżniają się na rynku? Szukasz nowych klientów?
Facebook jest doskonałym narzędziem! Stwórz profil i ciesz się ogromną możliwością jakie daje Ci ta aplikacja!
A my podpowiemy Tobie jak to zrobić dobrze ?
- Przy tworzeniu własnego fanpage’a pamiętaj, aby wybrać taką nazwę, która kojarzy się z Twoją firmą, usługami jakie oferujesz lub produktami, które sprzedajesz. Jeżeli chcesz się wyróżnić spośród tysięcy stron, zadbaj o dostarczenie wszystkich informacji, jakie wymaga Facebook. Ułatwi to przede wszystkim trafienie do Ciebie potencjalnemu klientowi, ale również algorytmy aplikacji będą dla Ciebie łaskawsze. Co to znaczy? Facebook chętniej będzie Ciebie pokazywał ?
- Przy tworzeniu fanpage pamiętaj o odpowiednim doborze zdjęcia profilowego, które ma za zadanie służyć przede wszystkim identyfikacji wizualnej firmy. Jeżeli promujesz markę osobistą własnym wizerunkiem, umieść tam swoje zdjęcie. W innym wypadku może to być logo, zdjęcie produktu lub sklepu.
- Zdjęcie w tle to materiał, który od razu widzi każdy, kto wejdzie na fanpage. Powinien zachęcać do bliższego zapoznania się z treściami na Twoim profilu. Pamiętaj, aby przygotować zdjęcie w taki sposób, aby uzyskać najbardziej optymalną jakość i czas ładowania. A jaki wybrać format? Odpowiedź w komentarzu.
- Skonfiguruj Chatbot
Ustawienie automatycznych odpowiedzi w Messengerze pozwoli na uspokojenie niecierpliwych interesantów. W takiej wiadomości możesz również zawrzeć najważniejsze informacje , tj. godziny pracy, numer telefonu, adres siedziby, aby ograniczyć liczbę podstawowych pytań. Nie każmy czekać naszym klientom.
Jeżeli wyjeżdżasz na urlop i nikt nie zajmie się odbiorem skrzynki, warto ustawić autoresponder z taką informacją ?